torstai 29. tammikuuta 2015

Taksvärkissä

Hei Rakaspäiväkirja!
Meillä oli tänään "koulussa" taksvärkki. No olin kotona, vaikka alunperin minun piti mennä jonnekin muualle. No siinä tuli pieniä estoja, mutta ei se mitään. Äiti kirjoitti minulle tehtävä listan aamulla, se meni näin.

Tehtävä lista:
-Viikkaa pyykit
-Vie roskat + pahvit
-Siivoa kylppärin lattia
-Pakkaa eväät ja tavarat  
-Tyhjennä tiskikone 
-Nosta tyynyt pyykkikoneesta
-Lue kokeeseen

Yms...

No tein siis tehtäviä koko aamun. Päivemmällä minua alkoi jo nälättää. Onneksi äiti sattui menemään     syömään läheiseen Tapion tupa nimiseen ruokapaikkaan työkaveri Hanna-Leenan kanssa. Äiti laittoi minulle viestiä ja kävelin klo 12. Tapion tuvalle. No söimme sitten siellä maittavan aterian ja he "heittivät" minut kotiin. Njää ei miul ollu sitte juuri mitään tekemistä, joten kirjoitin tän. Tänään lähden viellä Joensuuhun FC Hertan 02:ten harkkoihin.

T:uttniM = Minttu ;D

P.S. Lähden huomenna Henlsinkiin Suomen linnaan L.H:n kaa "mini" kokoukseen ja leirille! Ää jännittää!!!:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti