tiistai 15. maaliskuuta 2016

1# päivä Palermossa

Noniin, ensimmäinen päivä. Kirjoitan tätä vasta tiistaina, vaikka ensimmäinen päivä oli maanantai. Syystä, että olin niin väsynyt maanantain jälkeen, etten jaksanut kirjoittaa, eikä aluksi ollut wifi yhteyttä.

Maanantai 14.3.1
Minulle sanottiin sunnuntai iltana (yönä) että heräämme halfpast seven eli klo 7.30. Noo heräsin aiemmin ja puin vaatteet ja olin aamupalaa vaille valmis.Simona eli tyttö jonka luona yövyn, tuli herättämään minut 7.30 mutta oli jo hereillä ja valmis. Simonan tosin oli yöpuku päällä. Menimme keittöön ja sain teetä, voisarven ja keksejä. Osasin odottaa pientä aamiaista ja sehän se tuli. Minulla ei ollut nälkä koulussa. Me muuten kävelimme kouluun ehkä 10min. Koulussa oli paljon hösläystä, kun oli ensimmäinen päivä.  Kaikki meni ihan hyvin kuitenkin. Maistelimme muiden maiden ruokia jne.
Myöhemmin menimme Mondellon rantaan ja pieneen kaupunkiin/kaupunginosaan. Mahtavat maisemat ja hiekkaa.
Päivällinen syötiin vasta klo 09.30 tai jotain. Luulin jo, että olemme keskenämme (Simona, äitinsä, veljensä, minä ja Tex (koira)) mutta sitten lähdimme paikalliseen ruokapaikkaan. Siellä oli myös Simonan ystävät ja heidän huolehdittavat tyypit. Otimme ruuat ja vielä yllätykseksi menimme kaikki Simonan kotiin syömään. Olin yllättynyt. Söimme ja muut lähtivät. Vihdoin pääsin nukkumaan!


Lisään muiden maiden ruuasta kuvia myöhemmin, kun saan ne puhelimeen!

T. Menta Gru ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti